Критерії кваліфікаційної атестації випускників
Професія – 4121 Обліковець (реєстрація бухгалтерських
даних)
Бали
|
Знає
|
Бали
|
Уміє
|
1
|
Учень (слухач) має незначні базові загальні знання з
основних відомостей оперативного обліку під прямим керівництвом у структурованому
середовищі. Знання потребують постійної підтримки.
|
1
|
Учень (слухач) має незначні базові загальні навички і
здатний виконувати прості завдання, пов’язані з оперативним обліком,
записами, документами за видами обліку під прямим керівництвом у структурованому
середовищі. Навички навчання потребують структурованої підтримки. Без
присвоєння кваліфікації.
|
2
|
Учень (слухач) має незначні базові загальні знання з
основних відомостей оперативного обліку під прямим керівництвом у структурованому
середовищі. Знання потребують постійної підтримки.
|
2
|
Учень (слухач) має незначні базові загальні навички і
здатний виконувати прості завдання, пов’язані з оперативним обліком,
записами, документами за видами обліку під прямим керівництвом у
структурованому середовищі. Навички навчання потребують структурованої підтримки.
Без присвоєння кваліфікації.
|
3
|
Учень (слухач) має незначні базові загальні знання з
основних відомостей оперативного обліку під прямим керівництвом у структурованому
середовищі. Знання потребують постійної підтримки.
|
3
|
Учень (слухач) має незначні базові загальні навички і
здатний виконувати прості завдання, пов’язані з оперативним обліком,
записами, документами за видами обліку під прямим керівництвом у
структурованому середовищі. Навички навчання потребують структурованої підтримки.
Без присвоєння кваліфікації.
|
4
|
Учень (слухач) має обмежений обсяг знань з основних
відомостей оперативного обліку, які є в основному конкретними і загальними
за характером. Несе часткову відповідальність за своє навчання. Знання
потребують постійного контролю.
|
4
|
Учень (слухач) має обмежений обсяг навичок і більш широкі
компетенції щодо оперативного обліку грошових коштів, матеріалів; ведення
відповідних записів у первинних документах, підбиття підсумків, які є в
основному конкретними і загальними за характером. Застосовує навички під
прямим керівництвом у структурованому середовищі. Кваліфікація присвоюється,
але потребує подальшого удосконалення через досвід роботи або навчання.
|
5
|
Учень (слухач) має обмежений обсяг знань з основних
відомостей оперативного обліку та його організації, які є в основному
конкретними і загальними за характером. Несе часткову відповідальність за
своє навчання. Знання потребують контролю.
|
5
|
Учень (слухач) має обмежений обсяг навичок і більш широкі
компетенції щодо оперативного обліку грошових коштів, матеріалів; ведення
відповідних записів у документах за видами обліку в журналах або на картках,
підбиття підсумків, які є в основному конкретними і загальними за
характером. Застосовує навички під прямим керівництвом у структурованому
середовищі. Кваліфікація присвоюється, але потребує подальшого удосконалення
через досвід роботи або навчання.
|
6
|
Учень (слухач) має обмежений обсяг знань з основних
відомостей оперативного обліку та його організації, які є в основному
конкретними і загальними за характером. Несе часткову відповідальність за
своє навчання. Знання потребують контролю.
|
6
|
Учень (слухач) має обмежений обсяг навичок і більш широкі
компетенції щодо оперативного обліку грошових коштів, матеріалів; ведення
відповідних записів у документах за видами обліку в журналах або на картках,
підбиття підсумків, складанні встановленої звітності, відомостей і зведень,
які є в основному конкретними і загальними за характером. Застосовує
навички під прямим керівництвом у структурованому середовищі. Кваліфікація
присвоюється, але потребує подальшого удосконалення через досвід роботи або
навчання.
|
7
|
Учень (слухач) має широкі загальні та базові теоретичні
знання з одиниць вимірювання обсягів продукції, яка виробляється
підприємством; основних відомостей видів оперативного обліку, форм його
організації. Відповідає за своє власне навчання.
|
7
|
Учень (слухач) має конкретні практичні навички щодо оперативного
обліку грошових коштів, матеріалів, відповідних записів в первинних
документах за видами обліку (нарядах, матеріальних та прибуткових ордерах,
вимогах, накладних тощо), в журналах або на картках, підбиванні підсумків,
складанні встановленої звітності, відомостей і зведень. Здатний виконувати
завдання під керівництвом. Має обмежений досвід практики у конкретному
аспекті роботи чи навчання.
|
8
|
Учень (слухач) має широкі загальні та базові теоретичні
знання з одиниць вимірювання обсягів продукції, яка виробляється
підприємством; основних відомостей видів оперативного обліку, форм його
організації. Має широкі загальні знання.
|
8
|
Учень (слухач) має конкретні практичні навички щодо оперативного
обліку грошових коштів, матеріалів, обсягу готової продукції, відповідних
записів в первинних документах за видами обліку (нарядах, матеріальних та
прибуткових ордерах, вимогах, накладних тощо), в журналах або на картках,
підбиванні підсумків, складанні встановленої звітності, відомостей і зведень.
Здатний виконувати завдання під керівництвом. Має обмежений досвід практики у
конкретному аспекті роботи чи навчання.
|
9
|
Учень (слухач) має широкі загальні та базові теоретичні
знання з одиниць вимірювання обсягів продукції, яка виробляється
підприємством; основних відомостей видів оперативного обліку, форм його
організації. Має широкі загальні та базові теоретичні знання.
|
9
|
Учень (слухач) має конкретні практичні навички щодо оперативного
обліку грошових коштів, матеріалів, обсягу готової продукції, витрат
сировини, відповідних записів в первинних документах за видами обліку
(нарядах, матеріальних та прибуткових ордерах, вимогах, накладних тощо), в
журналах або на картках, підбиванні підсумків, складанні встановленої
звітності, відомостей і зведень. Здатний виконувати завдання під
керівництвом. Має обмежений досвід практики у конкретному аспекті роботи чи
навчання.
|
10
|
Учень (слухач) має значні конкретні, теоретичні знання,
щодо видів оперативного обліку, його організації, форм первинної
документації, порядку їх заповнення; одиниць вимірювання обсягів продукції,
яка виробляється підприємством; правил експлуатації обчислювальної техніки,
основ організації праці, трудового законодавства, формування прибутків. Має
здатність застосовувати спеціальні знання і здатен до самокерування при
навчанні.
|
10
|
Учень (слухач) має значні конкретні практичні навички та
компетенції щодо ведення роботи з оперативного обліку грошових коштів,
матеріалів, обсягу готової продукції, витрат сировини, ведення відповідних
записів в первинних документах за видами обліку (нарядах, матеріальних та
прибуткових ордерах, вимогах, накладних тощо), в журналах або на картках,
підбиває підсумки, складає встановлену звітність, відомості і зведення.
Визначається здатність застосовувати спеціальні навички та компетенції
вирішувати проблеми незалежно. Має практичний досвід у роботі як у простих
так і виняткових ситуаціях.
|
11
|
Учень (слухач) має значні конкретні знання щодо видів
оперативного обліку, його організації, форм первинної документації, порядку
їх заповнення; одиниць вимірювання обсягів продукції, яка виробляється
підприємством; правил експлуатації обчислювальної техніки, основ організації
праці, трудового законодавства, формування прибутків. Має здатність
застосовувати спеціальні знання і здатен до самокерування при навчанні.
|
11
|
Учень (слухач) має значні конкретні практичні навички та
компетенції щодо ведення роботи з оперативного обліку грошових коштів,
матеріалів, обсягу готової продукції, витрат сировини, ведення відповідних
записів в первинних документах за видами обліку (нарядах, матеріальних та
прибуткових ордерах, вимогах, накладних тощо), в журналах або на картках,
підбиває підсумки, складає встановлену звітність, відомості і зведення.
Визначається здатність застосовувати спеціальні навички та компетенції
вирішувати проблеми незалежно. Має практичний досвід у роботі як у простих
так і виняткових ситуаціях.
|
12
|
Учень (слухач) має значні конкретні теоретичні знання,
щодо видів оперативного обліку, його організації, форм первинної документації,
порядку їх заповнення; одиниць вимірювання обсягів продукції, яка виробляється
підприємством; правил експлуатації обчислювальної техніки, основ організації
праці, трудового законодавства, формування прибутків. Має здатність
застосовувати спеціальні знання і здатен до самокерування при навчанні.
|
12
|
Учень (слухач) має значні конкретні, практичні навички та
компетенції щодо ведення роботи з оперативного обліку грошових коштів,
матеріалів, обсягу готової продукції, витрат сировини, ведення відповідних
записів в первинних документах за видами обліку (нарядах, матеріальних та
прибуткових ордерах, вимогах, накладних тощо), в журналах або на картках,
підбиває підсумки, складає встановлену звітність, відомості і зведення.
Визначається здатність застосовувати спеціальні навички та компетенції
вирішувати проблеми незалежно. Має практичний досвід у роботі як у простих
так і виняткових ситуаціях.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар