Критерії оцінювання навчальних
досягнень учнів з теми
«Технології комп’ютерної обробки
інформації.
Робота з табличним процесором Microsoft Excel»
Рівні навчальних досягнень
|
Бали
|
Критерії оцінювання
|
Початковий
|
1
|
Учень має уявлення про табличний
процесор.
|
2
|
Учень відрізняє вікно табличного
процесора MS Excel від вікон інших програм, розпізнає завдання, які можна
виконати за допомогою програми MS Excel.
|
|
3
|
Учень має уявлення про
конкретну програму обробки табличних даних та її призначення, про введення
інформації до табличного процесора, про використання
інструкційно-технологічної картки для одержання певної інформації.
|
|
Середній
|
4
|
Учень уміє завантажувати
програму, вміє вносити дані в таблицю без форматування, зберігати її у
вигляді файлу, виконувати автоматичні обчислення.
|
5
|
Учень за допомогою майстра в/н
може завантажувати робочі книги в програму, використовує команди стрічки для
форматування комірок таблиці та вмісту комірок; може додавати зображення до
таблиць, вміє самостійно редагувати таблиці; оформляти примітивні графічні
зображення за допомогою палітри; виконувати елементарні обчислення.
|
|
6
|
Учень володіє основними
навичками роботи в середовищі табличного процесора, уміє самостійно
форматувати таблиці; може за зразком сформувати таблицю без об’єднаних
клітинок; вміє працювати з графічними об’єктами; вміє користуватися
вбудованими засобами автоматичних обчислень.
|
|
Достатній
|
7
|
Учень в цілому орієнтується в
середовищі програми MS Excel, знає її основні типи даних та вміє самостійно їх
змінювати; вміє самостійно створювати та форматувати таблиці; вміє
оформлювати текст; вміє самостійно задати параметри сторінки документа; вміє
за допомогою майстра в/н виконувати сортування та фільтрацію даних; вміє
виконувати обчислення за допомогою вбудованих функцій.
|
8
|
Учень вміє використовувати всі
способи графічного представлення даних та розміщувати їх на аркуші; може
виправити помилку, на яку вказав майстер в/н; вміє самостійно виконувати
сортування та фільтрацію даних; вміє виконувати умовне форматування даних; вміє
самостійно обрати функцію для обчислення за допомогою вбудованих функцій.
|
|
9
|
Учень вільно володіє програмою MS Excel; знає основні
команди для її налаштування; вміє графічно відображати дані таблиці; вміє
створювати і використовувати різні стилі для оформлення даних; вміє
користуватися пакетом Аналізу даних; використовує складні формули для
обчислень.
|
|
Високий
|
10
|
Учень вміє створювати електроні
таблиці складної структури (колонтитули, нумерація сторінок, використання різних
стилів для відповідних рівнів заголовків); вміє додавати гіперпосилання та
зноски до документу; самостійно використовувати умовне форматування;
самостійно складає складні формули для обчислень.
|
11
|
Учень досконало (у межах чинної
навчальної програми) знає і використовує можливості програми MS Excel; самостійно
виконує навчальні завдання.
|
|
12
|
Учень має стійкі системні
знання з роботи в програмі MS Excel та використовує їх; у процесі виконання завдань
проявляє творчий підхід.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар