понеділок, 10 квітня 2017 р.

Поезія

Моя учениця Сулимка Надія дуже талановита та обдарована дівчина! Вона пише вірші!
Представляю вам її новий твір:


Я зачитався. Я читав давно..
С тих пір як вперше в книгу заглянув.
І у душі відкрилося вікно!
Тож між рядків не думавши пірнув,
І я купавсь у цім багатстві людства,
І свічка, що в мені, ще дужче загорілась!
Не помічав технологічного занудства
Поки переді мною книга не закрилась.
А роки йшли і технологія влилась в життя,
Як яд повільно розтікаючись по тілу.
І вже не у дворі те грається дитя - 
Прогрес завоював дитину.
Десь книга на поличці запилилась,
А в ній герой чекає глядача,
І подорож до мрій вже зупинилась -
Шукай за монітором читача!
Звичайно треба йти у ногу з часом,
І технологію приймать в буття,
Та серед натовпу сірої маси

Хотів побачить світло книжного життя!

Немає коментарів:

Дописати коментар